karbon - en to ko translation catalogue (68 entries)

en: A calligraphic shape
ko: 붓글씨 모양

en: Calligraphic Shape
ko: 붓글씨 모양

en: Save profile as...
ko: 다른 이름으로 프로필 저장...

en: Remove profile
ko: 프로필 삭제

en: &Follow selected path
ko: 선택한 경로 따라가기(&F)

en: Use tablet &pressure
ko: 태블릿 압력 사용(&P)

en: Width:
ko: 너비:

en: Thinning:
ko: 엷게:

en: Use tablet &angle
ko: 태블릿 각도 사용(&A)

en: Angle:
ko: 각도:

en: Fixation:
ko: 방향:

en: Caps:
ko: 대문자:

en: Mass:
ko: 크기:

en: Drag:
ko: 드래그:

en: Current
ko: 현재

en: Profile name
ko: 프로필 이름

en: Please insert the name by which you want to save this profile:
ko: 이 프로필을 저장할 이름을 입력하십시오:

en: Sorry, the name you entered is invalid.
ko: 입력한 이름이 잘못되었습니다.

[ctx: invalid profile name]
en: Invalid name.
ko: 잘못된 이름.

en: A profile with that name already exists.
    Do you want to overwrite it?
ko: 해당 이름의 프로필이 이미 존재합니다.
    덮어쓰시겠습니까?

en: Mouse
ko: 마우스

en: Graphics Pen
ko: 그래픽 펜

en: Fill
ko: 채우기

en: Calligraphy: increase width
ko: 붓글씨: 너비 증가

en: Calligraphy: decrease width
ko: 붓글씨: 너비 감소

en: Calligraphy: increase angle
ko: 붓글씨: 각도 증가

en: Calligraphy: decrease angle
ko: 붓글씨: 각도 감소

en: Calligraphy
ko: 붓글씨

[ctx: (qtundo-format)]
en: Add filter effect
ko: 필터 효과 추가

en: Add effect to current filter stack
ko: 현재 필터 스택에 효과 추가

en: Add to filter presets
ko: 미리 설정한 필터에 추가

en: Remove filter preset
ko: 미리 설정한 필터 삭제

en: Effect name
ko: 효과 이름

en: Please enter a name for the filter effect
ko: 필터 효과 이름을 입력하십시오

note: i18n: ectx: property (windowTitle), widget (QWidget, FilterEffectEditWidget)
en: Filter Effect Editor
ko: 필터 효과 편집기

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_2)
en: Effects and Connections
ko: 효과와 연결

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label)
en: Filter Presets
ko: 미리 설정한 필터

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_3)
en: Effect Properties
ko: 효과 속성

[ctx: (qtundo-format)]
en: Remove filter effect
ko: 필터 효과 삭제

[ctx: (qtundo-format)]
en: Set filter stack
ko: 필터 스택 설정

en: Effects
ko: 효과

en: View and edit filter
ko: 필터 보기 및 편집

en: Remove filter from object
ko: 객체에서 필터 삭제

en: Add Filter
ko: 필터 추가

en: Effect Region
ko: 효과 영역

en: Filter effects editing
ko: 필터 효과 편집

en: Drag to move gradient position.
ko: 그라디언트 지점을 이동하려면 드래그하십시오.

en: Drag to move color stop. Double click to remove color stop.
ko: 색 지점을 이동하려면 끌어다 놓으십시오. 두 번 누르면 색 지점을 삭제합니다.

en: Drag to move color stop.
ko: 색 지점을 이동하려면 드래그하십시오.

en: Drag to move gradient position. Double click to insert color stop.
ko: 그라디언트 위치를 이동하려면 끌어다 놓으십시오. 두 번 누르면 색 지점을 추가합니다.

en: Edit Gradient
ko: 그라디언트 편집

en: Predefined Gradients
ko: 선정의한 그라디언트

en: Gradient editing
ko: 그라디언트 편집

en: Original
ko: 원본

en: Tiled
ko: 바둑판식 배열

en: Stretched
ko: 늘임

en: Top Left
ko: 왼쪽 위

en: Top
ko: 위

en: Top Right
ko: 오른쪽 위

en: Left
ko: 왼쪽

en: Center
ko: 가운데

en: Right
ko: 오른쪽

en: Bottom Left
ko: 왼쪽 아래

en: Bottom
ko: 아래

en: Bottom Right
ko: 오른쪽 아래

en: Pattern Options
ko: 패턴 설정

en: Patterns
ko: 패턴

en: Pattern editing
ko: 패턴 편집
