KarbonTools - en to zh_TW translation catalogue (72 entries)

en: A calligraphic shape
zh_TW: 鋼筆物件

en: Calligraphic Shape
zh_TW: 鋼筆物件

en: Save profile as...
zh_TW: 另存設定檔為...

en: Remove profile
zh_TW: 移除設定檔

en: &Follow selected path
zh_TW: 跟隨選取的路徑(&F)

en: Use tablet &pressure
zh_TW: 使用 tablet 壓力(&P)

en: Width:
zh_TW: 寬度：

en: Thinning:
zh_TW: 粗細：

en: Use tablet &angle
zh_TW: 使用 tablet 角度(&A)

en: Angle:
zh_TW: 角度：

en: Fixation:
zh_TW: 定色：

en: Caps:
zh_TW: 覆蓋：

en: Mass:
zh_TW: 質量：

en: Drag:
zh_TW: 拖曳：

en: Current
zh_TW: 目前

en: Profile name
zh_TW: 設定檔名稱

en: Please insert the name by which you want to save this profile:
zh_TW: 請插入您要儲存設定檔的名稱：

[ctx: invalid profile name]
en: Invalid name.
zh_TW: 無效的名稱。

en: Sorry, the name you entered is invalid.
zh_TW: 抱歉，您輸入的名稱無效。

en: A profile with that name already exists.
    Do you want to overwrite it?
zh_TW: 此設定檔名稱已存在。
    您要覆寫它嗎？

en: Mouse
zh_TW: 滑鼠

en: Graphics Pen
zh_TW: 畫筆

en: Fill
zh_TW: 填充

en: Calligraphy: increase width
zh_TW: 鋼筆：增加寬度

en: Calligraphy: decrease width
zh_TW: 鋼筆：減少寬度

en: Calligraphy: increase angle
zh_TW: 鋼筆：增加角度

en: Calligraphy: decrease angle
zh_TW: 鋼筆：減少角度

en: Calligraphy
zh_TW: 鋼筆工具

[ctx: (qtundo-format)]
en: Add filter effect
zh_TW: 新增過濾器效果

en: Add effect to current filter stack
zh_TW: 新增效果到目前的過濾器堆疊

en: Add to filter presets
zh_TW: 新增到過濾器預設定

en: Remove filter preset
zh_TW: 移除過濾器預設定

en: Effect name
zh_TW: 效果名稱

en: Please enter a name for the filter effect
zh_TW: 請輸入過濾器效果的名稱

note: i18n: ectx: property (windowTitle), widget (QWidget, FilterEffectEditWidget)
en: Filter Effect Editor
zh_TW: 過濾器效果編輯器

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_2)
en: Effects and Connections
zh_TW: 效果與連線

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label)
en: Filter Presets
zh_TW: 過濾器預設定

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_3)
en: Effect Properties
zh_TW: 效果屬性

[ctx: (qtundo-format)]
en: Remove filter effect
zh_TW: 移除過濾器效果

[ctx: (qtundo-format)]
en: Set filter stack
zh_TW: 設定過濾器堆疊

en: Effects
zh_TW: 效果

en: View and edit filter
zh_TW: 檢視與編輯過濾器

en: Remove filter from object
zh_TW: 從物件移除過濾器

en: Add Filter
zh_TW: 新增過濾器

en: X:
zh_TW: X：

en: Y:
zh_TW: Y：

en: W:
zh_TW: 寬：

en: H:
zh_TW: 高：

en: Effect Region
zh_TW: 效果區域

en: Filter effects editing
zh_TW: 過濾器效果編輯

en: Drag to move gradient position.
zh_TW: 拖曳以移動漸層位置。

en: Drag to move color stop. Double click to remove color stop.
zh_TW: 拖曳以移動顏色中止點。雙擊以移除顏色中止點。

en: Drag to move color stop.
zh_TW: 拖曳以移動顏色中止點。

en: Drag to move gradient position. Double click to insert color stop.
zh_TW: 拖曳以移動漸層位置。雙擊以插入顏色中止點。

en: Edit Gradient
zh_TW: 編輯漸層

en: Predefined Gradients
zh_TW: 預定義漸層

en: Gradient editing
zh_TW: 漸層編輯工具

en: Original
zh_TW: 原始

en: Tiled
zh_TW: 鋪排

en: Stretched
zh_TW: 延伸

en: Top Left
zh_TW: 左上

en: Top
zh_TW: 上

en: Top Right
zh_TW: 右上

en: Left
zh_TW: 左

en: Center
zh_TW: 中

en: Right
zh_TW: 右

en: Bottom Left
zh_TW: 左下

en: Bottom
zh_TW: 下

en: Bottom Right
zh_TW: 右下

en: Pattern Options
zh_TW: 圖樣選項

en: Patterns
zh_TW: 圖樣

en: Pattern editing
zh_TW: 圖樣編輯工具
