input-pad HEAD - en to zh-TW translation catalogue (211 entries)

en: Alphabets
zh-TW: 字母

en: Symbols
zh-TW: 符號

en: Currency
zh-TW: 貨幣

en: Miscellaneous
zh-TW: 雜項

note: Translators: Superscripts and Subscripts
en: Super and Sub
zh-TW: 上標與下標

en: All
zh-TW: 全部

en: Numbers
zh-TW: 數字

en: Enclosed
zh-TW: 包起來的符號

en: Fraction
zh-TW: 分數

en: Technical
zh-TW: 技術

en: Unit
zh-TW: 單位

en: Mathematical
zh-TW: 數學

en: Braille
zh-TW: 盲人點字

en: Punctuations
zh-TW: 標點

en: General
zh-TW: 一般

en: CJK
zh-TW: 中日韓

en: CJK Compatibility
zh-TW: 中日韓相容

en: Small Form
zh-TW: 小寫

en: Command
zh-TW: 指令

en: Date
zh-TW: 日期

en: Normal Date
zh-TW: 正常日期

en: Date and Time
zh-TW: 日期與時間

en: ChangeLog date
zh-TW: 變更記錄日期

en: USA English date
zh-TW: 美式英文日期

en: UK English date
zh-TW: 英式英文日期

en: ISO 8601 date
zh-TW: ISO 8601 日期

en: Era
zh-TW: 年代

en: Normal Time
zh-TW: 正常時間

en: English Time
zh-TW: 英文時間

en: Month
zh-TW: 月份

en: English Month
zh-TW: 英文月份

en: Short Month
zh-TW: 簡短月份

en: English Short Month
zh-TW: 英文簡短月份

en: Weekday
zh-TW: 週日

en: English Weekday
zh-TW: 英文週日

en: Short Weekday
zh-TW: 簡短週日

en: English Short Weekday
zh-TW: 英文簡短週日

en: Glottal stop
zh-TW: 子群組

en: Stress mark
zh-TW: 重音標記

en: Syllable break
zh-TW: 音節分隔

en: Japanese
zh-TW: 日文

en: Hiragana
zh-TW: 平假名

en: Katakana
zh-TW: 片假名

en: Radicals
zh-TW: 部首

en: CJK Radicals Supplement
zh-TW: 中日韓部首補充

en: Function Key
zh-TW: 功能鍵

en: Chat
zh-TW: 聊天

en: Star
zh-TW: 星

en: Moon
zh-TW: 月

en: Beer
zh-TW: 啤酒

en: Cake
zh-TW: 蛋糕

en: Musical Note
zh-TW: 音符

en: Cat
zh-TW: 貓

en: Monkey
zh-TW: 猴

en: Dog
zh-TW: 狗

en: Boy
zh-TW: 男孩

en: Girl
zh-TW: 女孩

en: Kiss
zh-TW: 吻

en: Smile
zh-TW: 微笑

en: Angry
zh-TW: 生氣

en: Smileys
zh-TW: 笑面

en: Smile Big
zh-TW: 大微笑

en: Sad
zh-TW: 哀

en: Kiss | Secret
zh-TW: 吻 | 祕密

en: Embarrassed
zh-TW: 尷尬

en: Crying
zh-TW: 哭

en: Don't Know
zh-TW: 不懂

en: Yawn
zh-TW: 打哈欠

en: Sick
zh-TW: 病

en: Devil
zh-TW: 魔鬼

en: Angel
zh-TW: 天使

en: Love
zh-TW: 愛

en: Love Over
zh-TW: 愛完結

en: Clock
zh-TW: 時鐘

en: Coffee
zh-TW: 咖啡

en: Phone
zh-TW: 電話

en: Hug Left
zh-TW: 左抱

en: Hug Right
zh-TW: 右抱

note: http://ja.wikipedia.org/wiki/%E9%A1%94%E6%96%87%E5%AD%97
en: Smileys (Japanese)
zh-TW: 笑面 (日文)

en: Smoking
zh-TW: 抽煙

en: Hug
zh-TW: 抱

note: http://ja.wikipedia.org/wiki/%E9%A1%94%E6%96%87%E5%AD%97
en: Smileys (Japanese 2ch)
zh-TW: 笑面 (日文 2ch)

note: http://ja.wikipedia.org/wiki/%E9%A1%94%E6%96%87%E5%AD%97
en: Smileys (Chinese)
zh-TW: 笑面 (中文)

en: Crow
zh-TW: 烏鴉

note: http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%82%A4%E3%83%B3%E3%82%BF%E3%83%BC%E3%83%8D%E3%83%83%E3%83%88%E3%82%B9%E3%83%A9%E3%83%B3%E3%82%B0
en: Acronym
zh-TW: 縮寫

en: Acronym (Computer)
zh-TW: 縮寫 (電腦)

note: http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%82%A4%E3%83%B3%E3%82%BF%E3%83%BC%E3%83%8D%E3%83%83%E3%83%88%E3%82%B9%E3%83%A9%E3%83%B3%E3%82%B0
en: Acronym (Japanese)
zh-TW: 縮寫 (日文)

en: Excited (Kitakore)
zh-TW: 興奮 (Kitakore)

en: Detail (Kuwashiku)
zh-TW: 詳細

en: Excited (Waku Waku Teka Teka)
zh-TW: 興奮 (Waku Waku Teka Teka)

en: Laugh
zh-TW: 笑

en: Laugh (Warau)
zh-TW: 笑 (Warau)

en: Chinese
zh-TW: 中文

en: Bopomofo
zh-TW: 注音符號

en: _File
zh-TW: 檔案(_F)

en: _Close
zh-TW: 關閉(_C)

en: Close the program
zh-TW: 關閉程式

en: _Code Point
zh-TW: 碼位(_C)

en: _Show Pad
zh-TW: 顯示 Pad(_S)

en: Show _All Characters
zh-TW: 顯示全部字元(_A)

en: Show _Custom Characters
zh-TW: 顯示自訂字元(_C)

en: Show _Nothing
zh-TW: 不顯示(_N)

en: Show _Keyboard Layout
zh-TW: 顯示鍵盤配置(_K)

en: _Help
zh-TW: 求助(_H)

en: You can choose encoding type
zh-TW: 可選擇編碼類型

en: Current Encoding
zh-TW: 當前編碼

en: Base 16
    Hex
zh-TW: 十六進制
    Hex

en: Base 10
    Dec
zh-TW: 十進制
    Dec

en: Base 8
    Oct
zh-TW: 八進制
    Oct

en: Base 2
    Bin
zh-TW: 二進制
    Bin

en: Code Point:
zh-TW: 碼位:

en: Character:
zh-TW: 字元:

en: _Send
zh-TW: 發送(_S)

en: Configure Keyboard Layouts
zh-TW: 設定鍵盤配置

en: A_vailable layouts:
zh-TW: 可用配置(_V):

en: _Options
zh-TW: 選項(_O)

en: Configure Keyboard Options
zh-TW: 設定鍵盤選項

en: _Use the default keyboard option
zh-TW: 使用預設鍵盤選項(_U)

en: Use the defualt XKB option
zh-TW: 使用預設 XKB 選項

en: <b>Keyboard Option</b>
zh-TW: <b>鍵盤選項</b>

en: Use libeek to draw keyboard
zh-TW: 以 libeek 繪畫鍵盤

en: eekboard layout
zh-TW: eekboard 配置

en: eekboard Options
zh-TW: eekboard 選項

en: Show eekboard Options
zh-TW: 顯示 eekboard 選項

en: Hebrew
zh-TW: 希伯來文

en: Arabic
zh-TW: 阿拉伯文

en: Arabic Supplement
zh-TW: 阿拉伯文補充

en: Devanagari
zh-TW: 天城文

en: Bengali
zh-TW: 孟加拉文

en: Tamil
zh-TW: 泰米爾文

en: Malayalam
zh-TW: 馬來文

en: Thai
zh-TW: 泰文

en: Lao
zh-TW: 寮文

en: Tibetan
zh-TW: 藏文

en: Myanmar
zh-TW: 緬文

en: Georgian
zh-TW: 喬治亞文

en: Hangul Jamo
zh-TW: 諺文字母

en: Tagalog
zh-TW: 他加祿文

en: Khmer
zh-TW: 高棉文

en: Mongolian
zh-TW: 蒙文

en: Khmer Symbols
zh-TW: 高棉符號

en: Sundanese
zh-TW: 巽他文

en: General Punctuation
zh-TW: 一般標點

en: Superscripts and Subscripts
zh-TW: 上標與下標

en: Currency Symbols
zh-TW: 貨幣符號

en: Arrows
zh-TW: 箭頭

en: Mathematical Operators
zh-TW: 數學運算子

en: Miscellaneous Technical
zh-TW: 雜項科技

en: Optical Character Recognition
zh-TW: 泰米爾文

en: Enclosed Alphanumerics
zh-TW: 包起來的字母和數字

en: Geometric Shapes
zh-TW: 地理學圖形

en: Miscellaneous Symbols
zh-TW: 雜項符號

en: Miscellaneous Mathematical Symbols-A
zh-TW: 雜項數學符號-A

en: Supplemental Arrows-A
zh-TW: 補充箭頭-A

en: Braille Patterns
zh-TW: 盲文式樣

en: Supplemental Arrows-B
zh-TW: 補充箭頭-B

en: Miscellaneous Mathematical Symbols-B
zh-TW: 雜項數學符號-B

en: Miscellaneous Symbols and Arrows
zh-TW: 雜項符號和箭頭

en: Georgian Supplement
zh-TW: 喬治亞文補充

en: Kangxi Radicals
zh-TW: 康熙部首

en: Ideographic Description Characters
zh-TW: 表意文字說明字元

en: CJK Symbols and Punctuation
zh-TW: 中日韓符號和標點

en: Hangul Compatibility Jamo
zh-TW: 諺文相容字母

en: Kanbun
zh-TW: 漢文

en: Bopomofo Extended
zh-TW: 注音符號擴充

en: CJK Strokes
zh-TW: 中日韓筆畫

en: Enclosed CJK Letters and Months
zh-TW: 包起來的中日韓字母和月份符號

en: CJK Unified Ideographs Extension A
zh-TW: 中日韓統一表意文字擴充 A 集

en: Yijing Hexagram Symbols
zh-TW: 易經八卦符號

en: CJK Unified Ideographs
zh-TW: 中日韓統一表意文字

en: Yi Syllables
zh-TW: 彞文音節

en: Yi Radicals
zh-TW: 彞文部首

en: Devanagari Extended
zh-TW: 天城文擴充

en: Hangul Jamo Extended-A
zh-TW: 諺文字母擴充-A

en: Javanese
zh-TW: 爪哇文

en: Myanmar Extended-A
zh-TW: 緬文擴充-A

en: Hangul Syllables
zh-TW: 諺文音節

en: Hangul Jamo Extended-B
zh-TW: 諺文字母擴充-B

en: CJK Compatibility Ideographs
zh-TW: 中日韓相容表意文字

en: Alphabetic Presentation Forms
zh-TW: 字母表現形式

en: Arabic Presentation Forms-A
zh-TW: 阿拉伯字母表現形式 A

en: Variation Selectors
zh-TW: 異體字選擇元

en: Vertical Forms
zh-TW: 直排

en: CJK Compatibility Forms
zh-TW: 中日韓相容形式

en: Small Form Variants
zh-TW: 小型相容形式

en: Arabic Presentation Forms-B
zh-TW: 阿拉伯字母表現形式 B

en: Halfwidth and Fullwidth Forms
zh-TW: 半形和全形

en: Specials
zh-TW: 特殊字元

en: Ancient Greek Numbers
zh-TW: 古希臘數字

en: Ancient Symbols
zh-TW: 古符號

en: Byzantine Musical Symbols
zh-TW: Byzantine 音符

en: Musical Symbols
zh-TW: 音符

en: Ancient Greek Musical Notation
zh-TW: 古希臘音符

en: Tai Xuan Jing Symbols
zh-TW: 太玄經符號

en: Counting Rod Numerals
zh-TW: 算籌數字

en: Mahjong Tiles
zh-TW: 麻將牌

en: Domino Tiles
zh-TW: 骨牌

en: Enclosed Alphanumeric Supplement
zh-TW: 包起來的字母和數字補充

en: Enclosed Ideographic Supplement
zh-TW: 包起來的表音文字補充

en: CJK Unified Ideographs Extension B
zh-TW: 中日韓統一表意文字擴充 B 集

en: CJK Unified Ideographs Extension C
zh-TW: 中日韓統一表意文字擴充 C 集

en: CJK Compatibility Ideographs Supplement
zh-TW: 中日韓相容表意文字補充

en: Tags
zh-TW: 標記

en: Variation Selectors Supplement
zh-TW: 異體字選擇元補充

en: Display version
zh-TW: 顯示版本

note: Translators: the word 'KBDUI' is not translated.
en: Use KBDUI to draw keyboard
zh-TW: 以 KBDUI 繪畫鍵盤

en: Layout
zh-TW: 配置

en: _Layout:
zh-TW: 配置(_L):

en: _Configure Layouts
zh-TW: 設定配置(_C)

en: Group
zh-TW: 群組

en: Subgroup
zh-TW: 子群組
