iso_15924 - en to zh_HK translation catalogue (86 entries)

note: Name for Adlm
en: Adlam
zh_HK: 阿德拉姆文字

note: Name for Afak
en: Afaka
zh_HK: 阿法卡文

note: Name for Arab
en: Arabic
zh_HK: 阿拉伯文

note: Name for Aran
en: Arabic (Nastaliq variant)
zh_HK: 阿拉伯文（納斯塔利克變體）

note: Name for Armn
en: Armenian
zh_HK: 亞美尼亞文

note: Name for Bali
en: Balinese
zh_HK: 巴厘文字

note: Name for Batk
en: Batak
zh_HK: 巴塔克文字

note: Name for Blis
en: Blissymbols
zh_HK: 布利斯符號

note: Name for Bopo
en: Bopomofo
zh_HK: 注音符號

note: Name for Brah
en: Brahmi
zh_HK: 婆羅米文字

note: Name for Brai
en: Braille
zh_HK: 凸字

note: Name for Bugi
en: Buginese
zh_HK: 布吉文字

note: Name for Buhd
en: Buhid
zh_HK: 布希德文字

note: Name for Cakm
en: Chakma
zh_HK: 查克馬文字

note: Name for Cans
en: Unified Canadian Aboriginal Syllabics
zh_HK: 加拿大原住民通用字符

note: Name for Cham
en: Cham
zh_HK: 占語文字

note: Name for Cher
en: Cherokee
zh_HK: 柴羅基文

note: Name for Cirt
en: Cirth
zh_HK: 色斯文

note: Name for Copt
en: Coptic
zh_HK: 科普特文

note: Name for Cyrl
en: Cyrillic
zh_HK: 西里爾文字

note: Name for Cyrs
en: Cyrillic (Old Church Slavonic variant)
zh_HK: 西里爾文字（古教會斯拉夫文的變體）

note: Name for Deva
en: Devanagari (Nagari)
zh_HK: 天城文（城文）

note: Name for Dsrt
en: Deseret (Mormon)
zh_HK: 摩門教德撒律文字

note: Name for Dupl
en: Duployan shorthand, Duployan stenography
zh_HK: 杜洛耶速記

note: Name for Egyd
en: Egyptian demotic
zh_HK: 古埃及世俗體

note: Name for Egyh
en: Egyptian hieratic
zh_HK: 古埃及僧侶體

note: Name for Egyp
en: Egyptian hieroglyphs
zh_HK: 古埃及象形文字

note: Name for Ethi
en: Ethiopic (Geʻez)
zh_HK: 埃塞俄比亞語（吉茲文字）

note: Name for Glag
en: Glagolitic
zh_HK: 格拉哥里文字

note: Name for Goth
en: Gothic
zh_HK: 哥德文

note: Name for Grek
en: Greek
zh_HK: 希臘文

note: Name for Gujr
en: Gujarati
zh_HK: 古吉拉特文字

note: Name for Guru
en: Gurmukhi
zh_HK: 古爾穆奇文

note: Name for Hans
en: Han (Simplified variant)
zh_HK: 漢字（簡體）

note: Name for Hant
en: Han (Traditional variant)
zh_HK: 漢字（傳統）

note: Name for Hebr
en: Hebrew
zh_HK: 希伯來文

note: Name for Hira
en: Hiragana
zh_HK: 平假名

note: Name for Hmng
en: Pahawh Hmong
zh_HK: 楊松錄苗文

note: Name for Java
en: Javanese
zh_HK: 爪哇文

note: Name for Kali
en: Kayah Li
zh_HK: 克耶李文字

note: Name for Kana
en: Katakana
zh_HK: 片假名

note: Name for Khar
en: Kharoshthi
zh_HK: 卡羅須提文

note: Name for Khmr
en: Khmer
zh_HK: 高棉文

note: Name for Knda
en: Kannada
zh_HK: 坎那達文

note: Name for Kthi
en: Kaithi
zh_HK: 凱提文字

note: Name for Laoo
en: Lao
zh_HK: 老撾文字

note: Name for Latf
en: Latin (Fraktur variant)
zh_HK: 拉丁文字（尖角體）

note: Name for Latg
en: Latin (Gaelic variant)
zh_HK: 拉丁文字（蓋爾體）

note: Name for Latn
en: Latin
zh_HK: 拉丁文字

note: Name for Lepc
en: Lepcha (Róng)
zh_HK: 雷布查文（絨文）

note: Name for Limb
en: Limbu
zh_HK: 林佈文

note: Name for Lina
en: Linear A
zh_HK: 線形文字 A

note: Name for Linb
en: Linear B
zh_HK: 線形文字 B

note: Name for Mani
en: Manichaean
zh_HK: 摩尼文字

note: Name for Maya
en: Mayan hieroglyphs
zh_HK: 馬雅語象形文字

note: Name for Merc
en: Meroitic Cursive
zh_HK: 麥羅埃語草書

note: Name for Mero
en: Meroitic Hieroglyphs
zh_HK: 麥羅埃語象形文字

note: Name for Mlym
en: Malayalam
zh_HK: 馬來亞拉姆文

note: Name for Mong
en: Mongolian
zh_HK: 蒙古文

note: Name for Ogam
en: Ogham
zh_HK: 歐甘文

note: Name for Osma
en: Osmanya
zh_HK: 歐斯曼亞文

note: Name for Perm
en: Old Permic
zh_HK: 古彼爾姆諸文

note: Name for Phag
en: Phags-pa
zh_HK: 八思巴文

note: Name for Phnx
en: Phoenician
zh_HK: 腓尼基文

note: Name for Prti
en: Inscriptional Parthian
zh_HK: 帕提亞碑銘體

note: Name for Roro
en: Rongorongo
zh_HK: 朗格朗格文

note: Name for Runr
en: Runic
zh_HK: 古北歐文字

note: Name for Sara
en: Sarati
zh_HK: 沙拉堤文

note: Name for Sarb
en: Old South Arabian
zh_HK: 舊南方阿拉伯文字

note: Name for Shaw
en: Shavian (Shaw)
zh_HK: 蕭柏納文字

note: Name for Sinh
en: Sinhala
zh_HK: 錫蘭文

note: Name for Sund
en: Sundanese
zh_HK: 巽他文

note: Name for Syrc
en: Syriac
zh_HK: 敍利亞文

note: Name for Tagb
en: Tagbanwa
zh_HK: 南島文

note: Name for Tale
en: Tai Le
zh_HK: 德宏傣文

note: Name for Talu
en: New Tai Lue
zh_HK: 新彝族文

note: Name for Taml
en: Tamil
zh_HK: 坦米爾文

note: Name for Tavt
en: Tai Viet
zh_HK: 越南傣文

note: Name for Telu
en: Telugu
zh_HK: 泰魯古文

note: Name for Thaa
en: Thaana
zh_HK: 塔安那文

note: Name for Thai
en: Thai
zh_HK: 泰文

note: Name for Tibt
en: Tibetan
zh_HK: 藏文

note: Name for Ugar
en: Ugaritic
zh_HK: 烏加列文

note: Name for Xpeo
en: Old Persian
zh_HK: 古波斯文

note: Name for Yiii
en: Yi
zh_HK: 彞文

note: Name for Zsym
en: Symbols
zh_HK: 符號
