timezones4 - en to zh_TW translation catalogue (659 entries)

en: Africa/Abidjan
zh_TW: 非洲/Abidjan

en: Africa/Accra
zh_TW: 非洲/Accra

en: Africa/Addis_Ababa
zh_TW: 非洲/Addis_Ababa

en: Africa/Algiers
zh_TW: 非洲/阿爾及爾(Algiers)

en: Africa/Asmara
zh_TW: 非洲/Asmara

en: Africa/Asmera
zh_TW: 非洲/Asmera

en: Africa/Bamako
zh_TW: 非洲/Bamako

en: Africa/Bangui
zh_TW: 非洲/Bangui

en: Africa/Banjul
zh_TW: 非洲/Banjul

en: Africa/Bissau
zh_TW: 非洲/Bissau

en: Africa/Blantyre
zh_TW: 非洲/Blantyre

en: Africa/Brazzaville
zh_TW: 非洲/Brazzaville

en: Africa/Bujumbura
zh_TW: 非洲/Bujumbura

en: Africa/Cairo
zh_TW: 非洲/Cairo

en: Africa/Casablanca
zh_TW: 非洲/卡薩布蘭加(Casablanca)

en: Africa/Ceuta
zh_TW: 非洲/Ceuta

en: Africa/Conakry
zh_TW: 非洲/Conakry

en: Africa/Dakar
zh_TW: 非洲/Dakar

en: Africa/Dar_es_Salaam
zh_TW: 非洲/Dar_es_Salaam

en: Africa/Djibouti
zh_TW: 非洲/吉布地(Djibouti)

en: Africa/Douala
zh_TW: 非洲/Douala

en: Africa/El_Aaiun
zh_TW: 非洲/El_Aaiun

en: Africa/Freetown
zh_TW: 非洲/Freetown

en: Africa/Gaborone
zh_TW: 非洲/Gaborone

en: Africa/Harare
zh_TW: 非洲/Harare

en: Africa/Johannesburg
zh_TW: 非洲/約翰尼斯堡(Johannesburg)

en: Africa/Juba
zh_TW: 非洲/Juba

en: Africa/Kampala
zh_TW: 非洲/Kampala

en: Africa/Khartoum
zh_TW: 非洲/喀土木(Khartoum)

en: Africa/Kigali
zh_TW: 非洲/Kigali

en: Africa/Kinshasa
zh_TW: 非洲/Kinshasa

note: i18n: comment to the previous timezone
en: west Dem. Rep. of Congo
zh_TW: 西剛果民主共和國

en: Africa/Lagos
zh_TW: 非洲/Lagos

en: Africa/Libreville
zh_TW: 非洲/Libreville

en: Africa/Lome
zh_TW: 非洲/Lome

en: Africa/Luanda
zh_TW: 非洲/Luanda

en: Africa/Lubumbashi
zh_TW: 非洲/Lubumbashi

note: i18n: comment to the previous timezone
en: east Dem. Rep. of Congo
zh_TW: 東剛果民主共和國

en: Africa/Lusaka
zh_TW: 非洲/Lusaka

en: Africa/Malabo
zh_TW: 非洲/Malabo

en: Africa/Maputo
zh_TW: 非洲/Maputo

en: Africa/Maseru
zh_TW: 非洲/Maseru

en: Africa/Mbabane
zh_TW: 非洲/Mbabane

en: Africa/Mogadishu
zh_TW: 非洲/Mogadishu

en: Africa/Monrovia
zh_TW: 非洲/蒙羅維亞(Monrovia)

en: Africa/Nairobi
zh_TW: 非洲/奈洛比(Nairobi)

en: Africa/Ndjamena
zh_TW: 非洲/Ndjamena

en: Africa/Niamey
zh_TW: 非洲/Niamey

en: Africa/Nouakchott
zh_TW: 非洲/Nouakchott

en: Africa/Ouagadougou
zh_TW: 非洲/Ouagadougou

en: Africa/Porto-Novo
zh_TW: 非洲/Porto-Novo

en: Africa/Pretoria
zh_TW: 非洲/Pretoria

en: Africa/Sao_Tome
zh_TW: 非洲/Sao_Tome

en: Africa/Timbuktu
zh_TW: 非洲/Timbuktu

en: Africa/Tripoli
zh_TW: 非洲/的黎波里(Tripoli)

en: Africa/Tunis
zh_TW: 非洲/Tunis

en: Africa/Windhoek
zh_TW: 非洲/Windhoek

en: America/Adak
zh_TW: 美洲/Adak

en: America/Anchorage
zh_TW: 美洲/安克拉治(Anchorage)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Alaska Time
zh_TW: 阿拉斯加時間

en: America/Anguilla
zh_TW: 美洲/Anguilla

en: America/Antigua
zh_TW: 美洲/Antigua

en: America/Araguaina
zh_TW: 美洲/Araguaina

en: America/Argentina/Buenos_Aires
zh_TW: 美洲/阿根廷/布宜諾斯艾利斯

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Buenos Aires (BA, CF)
zh_TW: 布宜諾斯艾利斯 (BA，CF)

en: America/Argentina/Catamarca
zh_TW: 美洲/阿根廷/Catamarca

en: America/Argentina/ComodRivadavia
zh_TW: 美洲/阿根廷/ComodRivadavia

en: America/Argentina/Cordoba
zh_TW: 美洲/阿根廷/Cordoba

note: i18n: comment to the previous timezone
en: most locations (CB, CC, CN, ER, FM, LP, MN, NQ, RN, SA, SE, SF)
zh_TW: 大部份位置 (CB, CC, CN, ER, FM, LP, MN, NQ, RN, SA, SE, SF)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: most locations (CB, CC, CN, ER, FM, MN, SE, SF)
zh_TW: 大部份位置 (CB, CC, CN, ER, FM, MN, SE, SF)

en: America/Argentina/Jujuy
zh_TW: 美洲/阿根廷/Jujuy

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Jujuy (JY)
zh_TW: 胡胡伊 (Jujuy, JY)

en: America/Argentina/La_Rioja
zh_TW: 美洲/阿根廷/La_Rioja

note: i18n: comment to the previous timezone
en: La Rioja (LR)
zh_TW: 里奧哈（La Rioja）

en: America/Argentina/Mendoza
zh_TW: 美洲/阿根廷/Mendoza

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mendoza (MZ)
zh_TW: 門多薩 (Mendoza, MZ)

en: America/Argentina/Rio_Gallegos
zh_TW: 美洲/阿根廷/Rio_Gallegos

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Santa Cruz (SC)
zh_TW: Santa Cruz (聖克魯斯, SC)

en: America/Argentina/Salta
zh_TW: 美洲/阿根廷/Salta

en: America/Argentina/San_Juan
zh_TW: 美洲/阿根廷/San_Juan

note: i18n: comment to the previous timezone
en: San Juan (SJ)
zh_TW: 聖胡安 (San Juan，SJ)

en: America/Argentina/San_Luis
zh_TW: 美洲/阿根廷/San_Luis

note: i18n: comment to the previous timezone
en: San Luis (SL)
zh_TW: 聖路易斯 (San Luis, SL)

en: America/Argentina/Tucuman
zh_TW: 美洲/阿根廷/Tucuman

en: America/Argentina/Ushuaia
zh_TW: 美洲/阿根廷/Ushuaia

en: America/Aruba
zh_TW: 美洲/Aruba

en: America/Asuncion
zh_TW: 美洲/Asuncion

en: America/Atikokan
zh_TW: 美洲/Atikokan

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Standard Time - Atikokan, Ontario and Southampton I, Nunavut
zh_TW: 東區標準時間 ─ Atikokan, Ontario and Southampton I, Nunavut

en: America/Atka
zh_TW: 美洲/Atka

en: America/Bahia
zh_TW: 美洲/Bahia

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Bahia
zh_TW: 巴伊亞（Bahia）

en: America/Bahia_Banderas
zh_TW: 美洲/Bahia_Banderas

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mexican Central Time - Bahia de Banderas
zh_TW: 墨西哥中區時間 - Bahia de Banderas

en: America/Barbados
zh_TW: 美洲/Barbados

en: America/Belem
zh_TW: 美洲/Belem

en: America/Belize
zh_TW: 美洲/百里斯(Belize)

en: America/Blanc-Sablon
zh_TW: 美洲/Blanc-Sablon

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Atlantic Standard Time - Quebec - Lower North Shore
zh_TW: 大西洋標準時間 ─ 魁北克 ─ Lower North Shore

en: America/Boa_Vista
zh_TW: 美洲/Boa_Vista

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Roraima
zh_TW: 羅賴馬（Roraima）

en: America/Bogota
zh_TW: 美洲/Bogota

en: America/Boise
zh_TW: 美洲/Boise

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - south Idaho & east Oregon
zh_TW: 山區時間 ─ south Idaho & east Oregon

en: America/Buenos_Aires
zh_TW: 美洲/Buenos_Aires

en: America/Calgary
zh_TW: 美洲/Calgary

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - Alberta, east British Columbia & west Saskatchewan
zh_TW: 山區時間 ─ 艾伯塔，英屬哥倫比亞東西，Saskatchewan 西區

en: America/Cambridge_Bay
zh_TW: 美洲/Cambridge_Bay

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - west Nunavut
zh_TW: 山區時間 ─ west Nunavut

en: America/Campo_Grande
zh_TW: 美洲/Campo_Grande

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mato Grosso do Sul
zh_TW: 南馬托格羅索（Mato Grosso do Sul）

en: America/Cancun
zh_TW: 美洲/Cancun

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Quintana Roo
zh_TW: 中區時間 ─ Quintana Roo

en: America/Caracas
zh_TW: 美洲/卡拉卡斯(Caracas)

en: America/Catamarca
zh_TW: 美洲/Catamarca

en: America/Cayenne
zh_TW: 美洲/Cayenne

en: America/Cayman
zh_TW: 美洲/Cayman

en: America/Chicago
zh_TW: 美洲/芝加哥(Chicago)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time
zh_TW: 中區時間

en: America/Chihuahua
zh_TW: 美洲/Chihuahua

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - Chihuahua
zh_TW: 山區時間 ─ Chihuahua

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mexican Mountain Time - Chihuahua away from US border
zh_TW: 墨西哥山區時間 - Chihuahua，美國邊界之外

en: America/Coral_Harbour
zh_TW: 美洲/Coral_Harbour

en: America/Cordoba
zh_TW: 美洲/Cordoba

en: America/Costa_Rica
zh_TW: 美洲/哥斯大黎加(Costa_Rica)

en: America/Creston
zh_TW: 美洲/Creston

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Standard Time - Creston, British Columbia
zh_TW: 山區標準時間 ─ Creston, British Columbia

en: America/Cuiaba
zh_TW: 美洲/Cuiaba

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mato Grosso
zh_TW: 馬托格羅索（Mato Grosso）

en: America/Curacao
zh_TW: 美洲/Curacao

en: America/Danmarkshavn
zh_TW: 美洲/Danmarkshavn

note: i18n: comment to the previous timezone
en: east coast, north of Scoresbysund
zh_TW: 東岸，北 Scorebysund

en: America/Dawson
zh_TW: 美洲/Dawson

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Pacific Time - north Yukon
zh_TW: 太平洋時間 ─ 北育空

en: America/Dawson_Creek
zh_TW: 美洲/Dawson_Creek

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Standard Time - Dawson Creek & Fort Saint John, British Columbia
zh_TW: Mountain 標準時間 ─ Dawson Creek & Fort Saint John, British Columbia

en: America/Denver
zh_TW: 美洲/丹佛(Denver)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time
zh_TW: 山區時間

en: America/Detroit
zh_TW: 美洲/底特律(Detroit)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Michigan - most locations
zh_TW: 東區時間 ─ 密西根 ─ 大部份位置

en: America/Dominica
zh_TW: 美洲/多米尼加(Dominica)

en: America/Edmonton
zh_TW: 美洲/Edmonton

en: America/Eirunepe
zh_TW: 美洲/Eirunepe

note: i18n: comment to the previous timezone
en: W Amazonas
zh_TW: 西亞馬遜

en: America/El_Salvador
zh_TW: 美洲/薩爾瓦多(El_Salvador)

en: America/Ensenada
zh_TW: 美洲/Ensenada

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Pacific Time
zh_TW: 太平洋時間

en: America/Fort_Wayne
zh_TW: 美洲/Fort_Wayne

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Indiana - most locations
zh_TW: 東區時間 ─ 印地安納 ─ 大部份地方

en: America/Fortaleza
zh_TW: 美洲/Fortaleza

note: i18n: comment to the previous timezone
en: NE Brazil (MA, PI, CE, RN, PB)
zh_TW: 巴西東北部 (MA, PI, CE, RN, PB)

en: America/Fredericton
zh_TW: 美洲/Fredericton

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Atlantic Time - Nova Scotia (most places), PEI
zh_TW: 大西洋時間 ─ Nova Scotia（大部份地方），PEI

en: America/Glace_Bay
zh_TW: 美洲/Glace_Bay

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Atlantic Time - Nova Scotia - places that did not observe DST 1966-1971
zh_TW: 大西洋時間 ─ Nova Scotia - 在 DST 1966-1971 年間未觀察的地方

en: America/Godthab
zh_TW: 美洲/Godthab

note: i18n: comment to the previous timezone
en: most locations
zh_TW: 大部份位置

en: America/Goose_Bay
zh_TW: 美洲/Goose_Bay

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Atlantic Time - Labrador - most locations
zh_TW: 大西洋時間 ─ Labrador ─ 大部份位置

en: America/Grand_Turk
zh_TW: 美洲/Grand_Turk

en: America/Grenada
zh_TW: 美洲/格瑞納達(Grenada)

en: America/Guadeloupe
zh_TW: 美洲/Guadeloupe

en: America/Guatemala
zh_TW: 美洲/Guatemala

en: America/Guayaquil
zh_TW: 美洲/Guayaquil

note: i18n: comment to the previous timezone
en: mainland
zh_TW: 大陸

en: America/Guyana
zh_TW: 美洲/Guyana

en: America/Halifax
zh_TW: 美洲/Halifax

en: America/Havana
zh_TW: 美洲/哈瓦那(Havana)

en: America/Hermosillo
zh_TW: 美洲/Hermosillo

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Standard Time - Sonora
zh_TW: Mountain 標準時間 ─ Sonora

en: America/Indiana/Indianapolis
zh_TW: 美洲/印地安那/Indianapolis

en: America/Indiana/Knox
zh_TW: 美洲/印地安那/Knox

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Indiana - Starke County
zh_TW: 東區時間 ─ 印地安納 ─ Starke 郡

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Indiana - Starke County
zh_TW: 中區時間 ─ 印地安納 ─ Starke 郡

en: America/Indiana/Marengo
zh_TW: 美洲/印地安那/Marengo

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Indiana - Crawford County
zh_TW: 東區時間 ─ 印地安那 ─ Crawford 郡

en: America/Indiana/Petersburg
zh_TW: 美洲/印地安那/Petersburg

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Indiana - Pike County
zh_TW: 中區時間 ─ 印地安納 ─ Pike 郡

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Indiana - Pike County
zh_TW: 東區時間 ─ 印地安納 ─ Pike 郡

en: America/Indiana/Tell_City
zh_TW: 美洲/印地安那/Tell_City

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Indiana - Perry County
zh_TW: 中區時間 ─ 印地安納 ─ Perry 郡

en: America/Indiana/Vevay
zh_TW: 美洲/印地安那/Vevay

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Indiana - Switzerland County
zh_TW: 東區時間 ─ 印地安納 ─ Switzerland 郡

en: America/Indiana/Vincennes
zh_TW: 美洲/印地安那/Vincennes

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Indiana - Daviess, Dubois, Knox & Martin Counties
zh_TW: 東區時間 ─ 印地安納 ─ Daviess, Dubois, Knox & Martin 郡

en: America/Indiana/Winamac
zh_TW: 美洲/印地安那/Winamac

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Indiana - Pulaski County
zh_TW: 東區時間 ─ 印地安那 ─ Pulaski 郡

en: America/Indianapolis
zh_TW: 美洲/Indianapolis

en: America/Inuvik
zh_TW: 美洲/Inuvik

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - west Northwest Territories
zh_TW: 山區時間 ─ 西北地區西部

en: America/Iqaluit
zh_TW: 美洲/Iqaluit

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - east Nunavut - most locations
zh_TW: 東區時間 ─ 東 Nunavut ─ 大部份位置

en: America/Jamaica
zh_TW: 美洲/牙買加(Jamaica)

en: America/Jujuy
zh_TW: 美洲/Jujuy

en: America/Juneau
zh_TW: 美洲/Juneau

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Alaska Time - Alaska panhandle
zh_TW: 阿拉斯加時間─阿拉斯加 panhandle

en: America/Kentucky/Louisville
zh_TW: 美洲/肯塔基/Louisville

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Kentucky - Louisville area
zh_TW: 東部時間─肯塔基─Louisville 區

en: America/Kentucky/Monticello
zh_TW: 美洲/肯塔基/Monticello

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Kentucky - Wayne County
zh_TW: 東部時間─肯塔基─韋恩郡

en: America/Knox_IN
zh_TW: 美洲/Knox_IN

en: America/Kralendijk
zh_TW: 美洲/Kralendijk

en: America/La_Paz
zh_TW: 美洲/La_Paz

en: America/Lima
zh_TW: 美洲/Lima

en: America/Los_Angeles
zh_TW: 美洲/洛杉磯(Los_Angeles)

en: America/Louisville
zh_TW: 美洲/Louisville

en: America/Lower_Princes
zh_TW: 美洲/Lower_Princes

en: America/Maceio
zh_TW: 美洲/Maceio

en: America/Managua
zh_TW: 美洲/馬那瓜(Managua)

en: America/Manaus
zh_TW: 美洲/Manaus

note: i18n: comment to the previous timezone
en: E Amazonas
zh_TW: 東亞馬遜

en: America/Marigot
zh_TW: 美洲/馬里戈特(Marigot)

en: America/Martinique
zh_TW: 美洲/Martinique

en: America/Matamoros
zh_TW: 美洲/Matamoros

note: i18n: comment to the previous timezone
en: US Central Time - Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas near US border
zh_TW: 美國中區時間 ─ Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas，近美國邊界

en: America/Mazatlan
zh_TW: 美洲/Mazatlan

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - S Baja, Nayarit, Sinaloa
zh_TW: 山區時間 ─ S Baja, Nayarit, Sinaloa

en: America/Mendoza
zh_TW: 美洲/Mendoza

en: America/Menominee
zh_TW: 美洲/Menominee

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Michigan - Dickinson, Gogebic, Iron & Menominee Counties
zh_TW: 中區時間 ─ 密西根 ─ Dickinson, Gogebic, Iron & Menominee Counties

en: America/Merida
zh_TW: 美洲/Merida

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Campeche, Yucatan
zh_TW: 中區時間 ─ Campeche, Yucatan

en: America/Metlakatla
zh_TW: 美洲/Metlakatla

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Metlakatla Time - Annette Island
zh_TW: Metlakatla 時間 - Annette Island

en: America/Mexico_City
zh_TW: 美洲/墨西哥城(Mexico_City)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - most locations
zh_TW: 中區時間 ─ 大部份位置

en: America/Miquelon
zh_TW: 美洲/Miquelon

en: America/Moncton
zh_TW: 美洲/Moncton

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Atlantic Time - New Brunswick
zh_TW: 大西洋時間 ─ New Brunswick

en: America/Monterrey
zh_TW: 美洲/蒙特雷(Monterrey)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas
zh_TW: 中區時間 ─ Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mexican Central Time - Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas away from US border
zh_TW: 墨西哥中區時間 ─ Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas，美國邊界以外

en: America/Montevideo
zh_TW: 美洲/蒙特維的亞(Montevideo)

en: America/Montreal
zh_TW: 美洲/Montreal

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Quebec - most locations
zh_TW: 東區時間 ─ 魁北克 ─ 大部份位置

en: America/Montserrat
zh_TW: 美洲/Montserrat

en: America/Nassau
zh_TW: 美洲/Nassau

en: America/New_York
zh_TW: 美洲/紐約(New_York)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time
zh_TW: 東區時間

en: America/Nipigon
zh_TW: 美洲/Nipigon

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Ontario & Quebec - places that did not observe DST 1967-1973
zh_TW: 東區時間 ─ 安大略與魁北克 ─ 在 1967-1973 年間未觀察的地方

en: America/Nome
zh_TW: 美洲/諾姆岬(Nome)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Alaska Time - west Alaska
zh_TW: 阿拉斯加時間─西阿拉斯加

en: America/Noronha
zh_TW: 美洲/Noronha

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Atlantic islands
zh_TW: 大西洋群島

en: America/North_Dakota/Beulah
zh_TW: 美洲/北達科他/Beulah

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - North Dakota - Mercer County
zh_TW: 中區時間 ─ 北達科他 ─ Mercer Country

en: America/North_Dakota/Center
zh_TW: 美洲/北達科他/Center

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - North Dakota - Oliver County
zh_TW: 中區時間 ─ 南達科他 ─ Oliver Country

en: America/North_Dakota/New_Salem
zh_TW: 美洲/北達科他/New_Salem

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - North Dakota - Morton County (except Mandan area)
zh_TW: 中區時間 ─ 北達科他 ─ Morton County (except Mandan area)

en: America/Ojinaga
zh_TW: 美洲/Ojinaga

note: i18n: comment to the previous timezone
en: US Mountain Time - Chihuahua near US border
zh_TW: 美國山區時間 ─ Chihuahua，近美國邊界

en: America/Ontario
zh_TW: 美洲/安大略(Ontario)

en: America/Panama
zh_TW: 美洲/巴拿馬(Panama)

en: America/Pangnirtung
zh_TW: 美洲/Pangnirtung

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Pangnirtung, Nunavut
zh_TW: 東區時間 ─ Pangnirtung, Nunavut

en: America/Paramaribo
zh_TW: 美洲/Paramaribo

en: America/Phoenix
zh_TW: 美洲/鳳凰城(Phoenix)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Standard Time - Arizona
zh_TW: Mountain 標準時間 ─ 亞歷桑那

en: America/Port-au-Prince
zh_TW: 美洲/太子港(Port-au-Prince)

en: America/Port_of_Spain
zh_TW: 美洲/西班牙港(Port_of_Spain)

en: America/Porto_Acre
zh_TW: 美洲/Porto_Acre

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Acre
zh_TW: 阿克理（Acre）

en: America/Porto_Velho
zh_TW: 美洲/Porto_Velho

en: America/Puerto_Rico
zh_TW: 美洲/波多黎各(Puerto_Rico)

en: America/Rainy_River
zh_TW: 美洲/Rainy_River

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Rainy River & Fort Frances, Ontario
zh_TW: 中區時間 ─ Rainy River 與 Fort Frances，Ontario

en: America/Rankin_Inlet
zh_TW: 美洲/Rankin_Inlet

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - central Nunavut
zh_TW: 中區時間 ─ Nunavut 中部

en: America/Recife
zh_TW: 美洲/Recife

en: America/Regina
zh_TW: 美洲/瑞吉那(Regina)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Standard Time - Saskatchewan - most locations
zh_TW: 中區標準時間 ─ 薩克其萬 (Saskatchewan) ─ 大部份位置

en: America/Resolute
zh_TW: 美洲/Resolute

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Resolute, Nunavut
zh_TW: 東區時間 ─ Resolute, Nunavut

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Standard Time - Resolute, Nunavut
zh_TW: 中區標準時間 ─ Resolute, Nunavut

en: America/Rio_Branco
zh_TW: 美洲/Rio_Branco

en: America/Rosario
zh_TW: 美洲/Rosario

en: America/Santa_Isabel
zh_TW: 美洲/Santa_Isabel

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mexican Pacific Time - Baja California away from US border
zh_TW: 墨西哥太平洋時間 - Baja California，美國邊界以外

en: America/Santarem
zh_TW: 美洲/Santarem

en: America/Santiago
zh_TW: 美洲/聖地牙哥(Santiago)

en: America/Santo_Domingo
zh_TW: 美洲/Santo_Domingo

en: America/Sao_Paulo
zh_TW: 美洲/Sao_Paulo

en: America/Saskatoon
zh_TW: 美洲/Saskatoon

en: America/Scoresbysund
zh_TW: 美洲/Scoresbysund

en: America/Shiprock
zh_TW: 美洲/Shiprock

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - Navajo
zh_TW: 山區時間 ─ Navajo

en: America/Sitka
zh_TW: 美洲/Sitka

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Alaska Time - southeast Alaska panhandle
zh_TW: 阿拉斯加時間 - 東南阿拉斯加 panhandle

en: America/St_Barthelemy
zh_TW: 美洲/St_Barthelemy

en: America/St_Johns
zh_TW: 美洲/St_Johns

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Newfoundland Time, including SE Labrador
zh_TW: Newfoundland 時間，包括 SE Labrador

en: America/St_Kitts
zh_TW: 美洲/St_Kitts

en: America/St_Lucia
zh_TW: 美洲/St_Lucia

en: America/St_Thomas
zh_TW: 美洲/St_Thomas

en: America/St_Vincent
zh_TW: 美洲/St_Vincent

en: America/Swift_Current
zh_TW: 美洲/Swift_Current

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Standard Time - Saskatchewan - midwest
zh_TW: 中央區標準時間─Saskatchewan─中西區

en: America/Tegucigalpa
zh_TW: 美洲/Tegucigalpa

en: America/Thule
zh_TW: 美洲/Thule

en: America/Thunder_Bay
zh_TW: 美洲/Thunder_Bay

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Thunder Bay, Ontario
zh_TW: 東區時間 ─ Thunder Bay，Ontario

en: America/Tijuana
zh_TW: 美洲/Tijuana

note: i18n: comment to the previous timezone
en: US Pacific Time - Baja California near US border
zh_TW: 美國太平洋時間 - Baja California，近美國邊界

en: America/Toronto
zh_TW: 美洲/多倫多

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Eastern Time - Ontario - most locations
zh_TW: 東區時間 ─ 安大略 ─ 大部份位置

en: America/Tortola
zh_TW: 美洲/Tortola

en: America/Vancouver
zh_TW: 美洲/溫哥華(Vancouver)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Pacific Time - west British Columbia
zh_TW: 太平洋時間 ─ 英屬哥倫比亞西部

en: America/Virgin
zh_TW: 美洲/Virgin

en: America/Whitehorse
zh_TW: 美洲/Whitehorse

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Pacific Time - south Yukon
zh_TW: 太平洋時間 ─ 南育空

en: America/Winnipeg
zh_TW: 美洲/Winnipeg

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Central Time - Manitoba & west Ontario
zh_TW: 中區時間 ─ Manitoba 與安大略西部

en: America/Yakutat
zh_TW: 美洲/Yakutat

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Alaska Time - Alaska panhandle neck
zh_TW: 阿拉斯加時間─阿拉斯加 panhandle neck

en: America/Yellowknife
zh_TW: 美洲/Yellowknife

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Mountain Time - central Northwest Territories
zh_TW: 山區時間 ─ 西北地區中部

en: Antarctica/Casey
zh_TW: 南極洲/Casey

en: Antarctica/Davis
zh_TW: 南極洲/Davis

en: Antarctica/DumontDUrville
zh_TW: 南極洲/DumontDUrville

en: Antarctica/Macquarie
zh_TW: 南極洲/Macquarie

en: Antarctica/Mawson
zh_TW: 南極洲/Mawson

en: Antarctica/McMurdo
zh_TW: 南極洲/McMurdo

en: Antarctica/Palmer
zh_TW: 南極洲/Palmer

en: Antarctica/Rothera
zh_TW: 南極洲/Rothera

en: Antarctica/South_Pole
zh_TW: 南極洲/South_Pole

en: Antarctica/Syowa
zh_TW: 南極洲/Syowa

en: Antarctica/Vostok
zh_TW: 南極洲/Vostok

en: Arctic/Longyearbyen
zh_TW: 北極圈/Longyearbyen

en: Asia/Aden
zh_TW: 亞洲/亞丁(Aden)

en: Asia/Almaty
zh_TW: 亞洲/Almaty

en: Asia/Amman
zh_TW: 亞洲/安曼(Amman)

en: Asia/Anadyr
zh_TW: 亞洲/Anadyr

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+10 - Bering Sea
zh_TW: 莫斯科+10 ─ Bering Sea

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+08 - Bering Sea
zh_TW: 莫斯科+08 ─ Bering Sea

en: Asia/Aqtau
zh_TW: 亞洲/Aqtau

en: Asia/Aqtobe
zh_TW: 亞洲/Aqtobe

en: Asia/Ashgabat
zh_TW: 亞洲/Ashgabat

en: Asia/Ashkhabad
zh_TW: 亞洲/Ashkhabad

en: Asia/Baghdad
zh_TW: 亞洲/巴格達(Baghdad)

en: Asia/Bahrain
zh_TW: 亞洲/Bahrain

en: Asia/Baku
zh_TW: 亞洲/Baku

en: Asia/Bangkok
zh_TW: 亞洲/曼谷(Bangkok)

en: Asia/Beijing
zh_TW: 亞洲/北京

note: i18n: comment to the previous timezone
en: east China - Beijing, Guangdong, Shanghai, etc.
zh_TW: 中國東部─北京、廣東、上海等等

note: i18n: comment to the previous timezone
en: China Standard Time
zh_TW: 中原標準時間

en: Asia/Beirut
zh_TW: 亞洲/貝魯特(Beirut)

en: Asia/Bishkek
zh_TW: 亞洲/Bishkek

en: Asia/Brunei
zh_TW: 亞洲/汶萊(Brunei)

en: Asia/Calcutta
zh_TW: 亞洲/加爾各答(Calcutta)

en: Asia/Choibalsan
zh_TW: 亞洲/Choibalsan

en: Asia/Chongqing
zh_TW: 亞洲/重慶(Chongqing)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: central China - Sichuan, Yunnan, Guangxi, Shaanxi, Guizhou, etc.
zh_TW: 中國西部 ─ 四川、雲南、廣西、陝西、貴州等

note: i18n: comment to the previous timezone
en: China mountains
zh_TW: 中國山區

en: Asia/Chungking
zh_TW: 亞洲/重慶(Chungking)

en: Asia/Colombo
zh_TW: 亞洲/可倫坡(Colombo)

en: Asia/Dacca
zh_TW: 亞洲/達卡 (Dacca)

en: Asia/Damascus
zh_TW: 亞洲/大馬士革(Damascus)

en: Asia/Dhaka
zh_TW: 亞洲/Dhaka

en: Asia/Dili
zh_TW: 亞洲/Dili

en: Asia/Dubai
zh_TW: 亞洲/杜拜(Dubai)

en: Asia/Dushanbe
zh_TW: 亞洲/Dushanbe

en: Asia/Gaza
zh_TW: 亞洲/Gaza

en: Asia/Harbin
zh_TW: 亞洲/哈爾濱(Harbin)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Heilongjiang (except Mohe), Jilin
zh_TW: 黑龍江，吉林

note: i18n: comment to the previous timezone
en: China north
zh_TW: 中國北方

en: Asia/Hebron
zh_TW: 亞洲/Bebron

en: Asia/Ho_Chi_Minh
zh_TW: 亞洲/胡志明市

en: Asia/Hong_Kong
zh_TW: 亞洲/香港(Hong_Kong)

en: Asia/Hovd
zh_TW: 亞洲/Hovd

en: Asia/Irkutsk
zh_TW: 亞洲/Irkutsk

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+05 - Lake Baikal
zh_TW: 莫斯科+05 ─ Lake Baikal

en: Asia/Jakarta
zh_TW: 亞洲/雅加達(Jakarta)

en: Asia/Jayapura
zh_TW: 亞洲/Jayapura

en: Asia/Jerusalem
zh_TW: 亞洲/耶路撒冷(Jerusalem)

en: Asia/Kabul
zh_TW: 亞洲/喀布爾(Kabul)

en: Asia/Kamchatka
zh_TW: 亞洲/Kamchatka

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+09 - Kamchatka
zh_TW: 莫斯科+09 ─ Kamchatka

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+08 - Kamchatka
zh_TW: 莫斯科+08 ─ Kamchatka

en: Asia/Karachi
zh_TW: 亞洲/Karachi

en: Asia/Kashgar
zh_TW: 亞洲/喀什葛爾(Kashgar)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: west Tibet & Xinjiang
zh_TW: 西藏與新疆西部

note: i18n: comment to the previous timezone
en: China west Xinjiang
zh_TW: 中國西部，新疆

en: Asia/Kathmandu
zh_TW: 亞洲/加德滿都(Kathmandu)

en: Asia/Katmandu
zh_TW: 亞洲/加德滿都(Katmandu)

en: Asia/Kolkata
zh_TW: 亞洲/Kolkata

en: Asia/Krasnoyarsk
zh_TW: 亞洲/Krasnoyarsk

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+04 - Yenisei River
zh_TW: 莫斯科+04 ─ Yenisei River

en: Asia/Kuala_Lumpur
zh_TW: 亞洲/吉隆坡(Kuala_Lumpur)

en: Asia/Kuching
zh_TW: 亞洲/Kuching

en: Asia/Kuwait
zh_TW: 亞洲/科威特(Kuwait)

en: Asia/Macao
zh_TW: 亞洲/澳門(Macao)

en: Asia/Macau
zh_TW: 亞洲/澳門(Macau)

en: Asia/Magadan
zh_TW: 亞洲/Magadan

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+08 - Magadan
zh_TW: 莫斯科+08 ─ Magadan

en: Asia/Makassar
zh_TW: 亞洲/Makassar

note: i18n: comment to the previous timezone
en: east & south Borneo, Celebes, Bali, Nusa Tenggara, west Timor
zh_TW: Bomeo 東部與南部，Celebes, Bali, Nusa Tenggara, 帝汶西部

note: i18n: comment to the previous timezone
en: east & south Borneo, Sulawesi (Celebes), Bali, Nusa Tenggara, west Timor
zh_TW: Borneo 東部與南部，Sulawesi (Celebes), Bali, Nusa Tengarra, 帝汶西部

en: Asia/Manila
zh_TW: 亞洲/馬尼拉(Manila)

en: Asia/Muscat
zh_TW: 亞洲/Muscat

en: Asia/Nicosia
zh_TW: 亞洲/尼科西亞(Nicosia)

en: Asia/Novokuznetsk
zh_TW: 亞洲/Novokuznetsk

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+03 - Novokuznetsk
zh_TW: 莫斯科+03 ─ Novokuznetsk

en: Asia/Novosibirsk
zh_TW: 亞洲/Novosibirsk

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+03 - Novosibirsk
zh_TW: 莫斯科+03 ─ Novosibirsk

en: Asia/Omsk
zh_TW: 亞洲/Omsk

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+03 - west Siberia
zh_TW: 莫斯科+36 ─ 西伯利亞西部

en: Asia/Oral
zh_TW: 亞洲/Oral

note: i18n: comment to the previous timezone
en: West Kazakhstan
zh_TW: 西哈薩克

en: Asia/Phnom_Penh
zh_TW: 亞洲/金邊(Phnom_Penh)

en: Asia/Pontianak
zh_TW: 亞洲/Pontianak

note: i18n: comment to the previous timezone
en: west & central Borneo
zh_TW: Bomeo 中西部

en: Asia/Pyongyang
zh_TW: 亞洲/平壤(Pyongyang)

en: Asia/Qatar
zh_TW: 亞洲/Qatar

en: Asia/Qyzylorda
zh_TW: 亞洲/Qyzylorda

en: Asia/Rangoon
zh_TW: 亞洲/仰光(Rangoon)

en: Asia/Riyadh
zh_TW: 亞洲/Riyadh

en: Asia/Saigon
zh_TW: 亞洲/西貢(Saigon)

en: Asia/Sakhalin
zh_TW: 亞洲/庫頁島(Sakhalin)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+07 - Sakhalin Island
zh_TW: 莫斯科+07 ─ Sakhalin Island

en: Asia/Samarkand
zh_TW: 亞洲/撒馬爾罕(Samarkand)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: west Uzbekistan
zh_TW: 西烏茲別克

en: Asia/Seoul
zh_TW: 亞洲/漢城(Seoul)

en: Asia/Shanghai
zh_TW: 亞洲/上海(Shanghai)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: China east
zh_TW: 中國東部

en: Asia/Singapore
zh_TW: 亞洲/新加坡(Singapore)

en: Asia/Taipei
zh_TW: 亞洲/台北(Taipei)

en: Asia/Tashkent
zh_TW: 亞洲/塔什干(Tashkent)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: east Uzbekistan
zh_TW: 東烏茲別克

en: Asia/Tbilisi
zh_TW: 亞洲/Tbilisi

en: Asia/Tehran
zh_TW: 亞洲/Tehran

en: Asia/Tel_Aviv
zh_TW: 亞洲/Tel_Aviv

en: Asia/Thimbu
zh_TW: 亞洲/Thimbu

en: Asia/Thimphu
zh_TW: 亞洲/Thimphu

en: Asia/Tokyo
zh_TW: 亞洲/東京(Tokyo)

en: Asia/Ujung_Pandang
zh_TW: 亞洲/Ujung_Pandang

en: Asia/Ulaanbaatar
zh_TW: 亞洲/Ulaanbaatar

en: Asia/Ulan_Bator
zh_TW: 亞洲/烏蘭巴托 (Ulan_Bator)

en: Asia/Urumqi
zh_TW: 亞洲/烏魯木齊(Urumqi)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: most of Tibet & Xinjiang
zh_TW: 西藏與新疆大部份地區

note: i18n: comment to the previous timezone
en: China Xinjiang-Tibet
zh_TW: 中國新疆-西藏

en: Asia/Vientiane
zh_TW: 亞洲/Vientiane

en: Asia/Vladivostok
zh_TW: 亞洲/海參崴(Vladivostok)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+07 - Amur River
zh_TW: 莫斯科+07 ─ Amur River

en: Asia/Yakutsk
zh_TW: 亞洲/Yakutsk

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+06 - Lena River
zh_TW: 莫斯科+06 ─ Lena River

en: Asia/Yekaterinburg
zh_TW: 亞洲/Yekaterinburg

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+02 - Urals
zh_TW: 莫斯科+02 ─ Urals

en: Asia/Yerevan
zh_TW: 亞洲/Yerevan

en: Atlantic/Azores
zh_TW: 大西洋/Azores

en: Atlantic/Bermuda
zh_TW: 大西洋/Bermuda

en: Atlantic/Canary
zh_TW: 大西洋/Canary

en: Atlantic/Cape_Verde
zh_TW: 大西洋/Cape_Verde

en: Atlantic/Faeroe
zh_TW: 大西洋/Faeroe

en: Atlantic/Faroe
zh_TW: 大西洋/Faroe

en: Atlantic/Jan_Mayen
zh_TW: 大西洋/Jan_Mayen

en: Atlantic/Madeira
zh_TW: 大西洋/Madeira

en: Atlantic/Reykjavik
zh_TW: 大西洋/Reykjavik

en: Atlantic/South_Georgia
zh_TW: 大西洋/South_Georgia

en: Atlantic/St_Helena
zh_TW: 大西洋/St_Helena

en: Atlantic/Stanley
zh_TW: 大西洋/Stanley

en: Australia/ACT
zh_TW: 澳洲/ACT

note: i18n: comment to the previous timezone
en: New South Wales - most locations
zh_TW: 新南威爾斯 ─ 大部份位置

en: Australia/Adelaide
zh_TW: 澳洲/Adelaide

note: i18n: comment to the previous timezone
en: South Australia
zh_TW: 南澳

en: Australia/Brisbane
zh_TW: 澳洲/Brisbane

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Queensland - most locations
zh_TW: 昆士蘭 ─ 大部份位置

en: Australia/Broken_Hill
zh_TW: 澳洲/Broken_Hill

note: i18n: comment to the previous timezone
en: New South Wales - Yancowinna
zh_TW: 新南威爾斯 ─ Yancowinna

en: Australia/Canberra
zh_TW: 澳洲/Canberra

en: Australia/Currie
zh_TW: 澳洲/Currie

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Tasmania - King Island
zh_TW: Tasmania ─ King Island

en: Australia/Darwin
zh_TW: 澳洲/Darwin

en: Australia/Eucla
zh_TW: 澳洲/Eucla

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Western Australia - Eucla area
zh_TW: 西澳 ─ Eucla 地區

en: Australia/Hobart
zh_TW: 澳洲/Hobart

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Tasmania - most locations
zh_TW: Tasmania ─ 大部份位置

en: Australia/LHI
zh_TW: 澳洲/LHI

en: Australia/Lindeman
zh_TW: 澳洲/Lindeman

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Queensland - Holiday Islands
zh_TW: 昆士蘭 ─ Holiday Islands

en: Australia/Lord_Howe
zh_TW: 澳洲/Lord_Howe

en: Australia/Melbourne
zh_TW: 澳洲/墨爾本(Melbourne)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Victoria
zh_TW: 維多利亞 (Victoria)

en: Australia/NSW
zh_TW: 澳洲/NSW

en: Australia/North
zh_TW: 澳洲/北部

en: Australia/Perth
zh_TW: 澳洲/Perth

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Western Australia - most locations
zh_TW: 西澳大利亞 ─ 大部份位置

en: Australia/Queensland
zh_TW: 澳洲/昆士蘭(Queensland)

en: Australia/South
zh_TW: 澳洲/南部

en: Australia/Sydney
zh_TW: 澳洲/雪梨(Sydney)

en: Australia/Tasmania
zh_TW: 澳洲/Tasmania

en: Australia/Victoria
zh_TW: 澳洲/維多利亞 (Victoria)

en: Australia/West
zh_TW: 澳洲/西部

en: Australia/Yancowinna
zh_TW: 澳洲/Yancowinna

en: Brazil/Acre
zh_TW: 巴西/阿克理 (Acre)

en: Brazil/DeNoronha
zh_TW: 巴西/DeNoronha

en: Brazil/East
zh_TW: 巴西/東部

en: Brazil/West
zh_TW: 巴西/西部

en: Canada/Atlantic
zh_TW: 加拿大/大西洋

en: Canada/Central
zh_TW: 加拿大/中部

en: Canada/East-Saskatchewan
zh_TW: 加拿大/East-Saskatchewan

en: Canada/Eastern
zh_TW: 加拿大/東部

en: Canada/Mountain
zh_TW: 加拿大/Mountain

en: Canada/Newfoundland
zh_TW: 加拿大/Newfoundland

en: Canada/Pacific
zh_TW: 加拿大/太平洋

en: Canada/Saskatchewan
zh_TW: 加拿大/薩克其萬(Saskatchewan)

en: Canada/Yukon
zh_TW: 加拿大/育空(Yukon)

en: Chile/Continental
zh_TW: 智利/Continental

en: Chile/EasterIsland
zh_TW: 智利/EasterIsland

en: Cuba
zh_TW: 古巴

en: Egypt
zh_TW: 埃及

en: Europe/Amsterdam
zh_TW: 歐洲/阿姆斯特丹(Amsterdam)

en: Europe/Andorra
zh_TW: 歐洲/安道爾(Andorra)

en: Europe/Athens
zh_TW: 歐洲/雅典(Athens)

en: Europe/Belfast
zh_TW: 歐洲/Belfast

en: Europe/Belgrade
zh_TW: 歐洲/貝爾格勒(Belgrade)

en: Europe/Berlin
zh_TW: 歐洲/柏林(Berlin)

en: Europe/Bratislava
zh_TW: 歐洲/Bratislava

en: Europe/Brussels
zh_TW: 歐洲/Brussels

en: Europe/Bucharest
zh_TW: 歐洲/Bucharest

en: Europe/Budapest
zh_TW: 歐洲/布達佩斯(Budapest)

en: Europe/Chisinau
zh_TW: 歐洲/Chisinau

en: Europe/Copenhagen
zh_TW: 歐洲/哥本哈根(Copenhagen)

en: Europe/Dublin
zh_TW: 歐洲/都柏林(Dublin)

en: Europe/Gibraltar
zh_TW: 歐洲/直布羅陀(Gibraltar)

en: Europe/Guernsey
zh_TW: 歐洲/Guernsey

en: Europe/Helsinki
zh_TW: 歐洲/赫爾辛基(Helsinki)

en: Europe/Isle_of_Man
zh_TW: 歐洲/Isle_of_Man

en: Europe/Istanbul
zh_TW: 歐洲/Istanbul

en: Europe/Jersey
zh_TW: 歐洲/Jersey

en: Europe/Kaliningrad
zh_TW: 歐洲/Kaliningrad

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow-01 - Kaliningrad
zh_TW: 莫斯科-01 ─ Kaliningrad

en: Europe/Kiev
zh_TW: 歐洲/Kiev

en: Europe/Lisbon
zh_TW: 歐洲/里斯本(Lisbon)

en: Europe/Ljubljana
zh_TW: 歐洲/Ljubljana

en: Europe/London
zh_TW: 歐洲/倫敦(London)

en: Europe/Luxembourg
zh_TW: 歐洲/盧森堡(Luxembourg)

en: Europe/Madrid
zh_TW: 歐洲/馬德里(Madrid)

en: Europe/Malta
zh_TW: 歐洲/馬爾他(Malta)

en: Europe/Mariehamn
zh_TW: 歐洲/Mariehamn

en: Europe/Minsk
zh_TW: 歐洲/Minsk

en: Europe/Monaco
zh_TW: 歐洲/摩納哥(Monaco)

en: Europe/Moscow
zh_TW: 歐洲/莫斯科(Moscow)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+00 - west Russia
zh_TW: 莫斯科+00 ─ 俄羅斯西部

en: Europe/Oslo
zh_TW: 歐洲/Oslo

en: Europe/Paris
zh_TW: 歐洲/巴黎(Paris)

en: Europe/Podgorica
zh_TW: 歐洲/Podgorica

en: Europe/Prague
zh_TW: 歐洲/布拉格(Prague)

en: Europe/Riga
zh_TW: 歐洲/Riga

en: Europe/Rome
zh_TW: 歐洲/羅馬(Rome)

en: Europe/Samara
zh_TW: 歐洲/Samara

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+01 - Samara, Udmurtia
zh_TW: 莫斯科+01 ─ Samara, Udmurtia

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+00 - Samara, Udmurtia
zh_TW: 莫斯科+00 ─ Samara, Udmurtia

en: Europe/San_Marino
zh_TW: 歐洲/San_Marino

en: Europe/Sarajevo
zh_TW: 歐洲/Sarajevo

en: Europe/Simferopol
zh_TW: 歐洲/Simferopol

note: i18n: comment to the previous timezone
en: central Crimea
zh_TW: Chimea 中部

en: Europe/Skopje
zh_TW: 歐洲/Skopje

en: Europe/Sofia
zh_TW: 歐洲/索非亞(Sofia)

en: Europe/Stockholm
zh_TW: 歐洲/斯德哥爾摩(Stockholm)

en: Europe/Tallinn
zh_TW: 歐洲/Tallinn

en: Europe/Tirane
zh_TW: 歐洲/Tirane

en: Europe/Tiraspol
zh_TW: 歐洲/Tiraspol

en: Europe/Uzhgorod
zh_TW: 歐洲/Uzhgorod

en: Europe/Vaduz
zh_TW: 歐洲/Vaduz

en: Europe/Vatican
zh_TW: 歐洲/梵蒂岡(Vatican)

en: Europe/Vienna
zh_TW: 歐洲/維也納(Vienna)

en: Europe/Vilnius
zh_TW: 歐洲/Vilnius

en: Europe/Volgograd
zh_TW: 歐洲/Volgograd

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Moscow+00 - Caspian Sea
zh_TW: 莫斯科+00 ─ Caspian Sea

en: Europe/Warsaw
zh_TW: 歐洲/Warsaw

en: Europe/Zagreb
zh_TW: 歐洲/Zagreb

en: Europe/Zaporozhye
zh_TW: 歐洲/Zaporozhye

en: Europe/Zurich
zh_TW: 歐洲/蘇黎士(Zurich)

en: Hongkong
zh_TW: 香港

en: Iceland
zh_TW: 冰島

en: Indian/Antananarivo
zh_TW: 印度洋/Antananarivo

en: Indian/Chagos
zh_TW: 印度洋/Chagos

en: Indian/Christmas
zh_TW: 印度洋/Christmas

en: Indian/Cocos
zh_TW: 印度洋/Cocos

en: Indian/Comoro
zh_TW: 印度洋/Comoro

en: Indian/Kerguelen
zh_TW: 印度洋/Kerguelen

en: Indian/Mahe
zh_TW: 印度洋/Mahe

en: Indian/Maldives
zh_TW: 印度洋/馬爾地夫(Maldives)

en: Indian/Mauritius
zh_TW: 印度洋/毛里西斯(Mauritius)

en: Indian/Mayotte
zh_TW: 印度洋/Mayotte

en: Indian/Reunion
zh_TW: 印度洋/Reunion

en: Iran
zh_TW: 伊朗

en: Israel
zh_TW: 以色列

en: Jamaica
zh_TW: 牙買加

en: Japan
zh_TW: 日本

en: Libya
zh_TW: 利比亞

en: Mexico/BajaNorte
zh_TW: 墨西哥/BajaNorte

en: Mexico/BajaSur
zh_TW: 墨西哥/BajaSur

en: Mexico/General
zh_TW: 墨西哥/一般

en: Pacific/Apia
zh_TW: 太平洋/Apia

en: Pacific/Auckland
zh_TW: 太平洋/Auckland

en: Pacific/Chatham
zh_TW: 太平洋/Chatham

en: Pacific/Chuuk
zh_TW: 太平洋/Chuuk

en: Pacific/Easter
zh_TW: 太平洋/Easter

en: Pacific/Efate
zh_TW: 太平洋/Efate

en: Pacific/Enderbury
zh_TW: 太平洋/Enderbury

en: Pacific/Fakaofo
zh_TW: 太平洋/Fakaofo

en: Pacific/Fiji
zh_TW: 太平洋/斐濟(Fiji)

en: Pacific/Funafuti
zh_TW: 太平洋/Funafuti

en: Pacific/Galapagos
zh_TW: 太平洋/Galapagos

en: Pacific/Gambier
zh_TW: 太平洋/Gambier

en: Pacific/Guadalcanal
zh_TW: 太平洋/Guadalcanal

en: Pacific/Guam
zh_TW: 太平洋/關島(Guam)

en: Pacific/Honolulu
zh_TW: 太平洋/檀香山(Honolulu)

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Hawaii
zh_TW: 夏威夷

en: Pacific/Johnston
zh_TW: 太平洋/Johnston

en: Pacific/Kiritimati
zh_TW: 太平洋/Kiritimati

en: Pacific/Kosrae
zh_TW: 太平洋/Kosrae

en: Pacific/Kwajalein
zh_TW: 太平洋/Kwajalein

en: Pacific/Majuro
zh_TW: 太平洋/Majuro

en: Pacific/Marquesas
zh_TW: 太平洋/Marquesas

en: Pacific/Midway
zh_TW: 太平洋/中途島

note: i18n: comment to the previous timezone
en: Midway Islands
zh_TW: 中途島

en: Pacific/Nauru
zh_TW: 太平洋/Nauru

en: Pacific/Niue
zh_TW: 太平洋/Niue

en: Pacific/Norfolk
zh_TW: 太平洋/諾福克(Norfolk)

en: Pacific/Noumea
zh_TW: 太平洋/Noumea

en: Pacific/Pago_Pago
zh_TW: 太平洋/Pago_Pago

en: Pacific/Palau
zh_TW: 太平洋/Palau

en: Pacific/Pitcairn
zh_TW: 太平洋/Pitcairn

en: Pacific/Pohnpei
zh_TW: 太平洋/Pohnpei

en: Pacific/Ponape
zh_TW: 太平洋/Ponape

en: Pacific/Port_Moresby
zh_TW: 太平洋/Port_Moresby

en: Pacific/Rarotonga
zh_TW: 太平洋/Rarotonga

en: Pacific/Saipan
zh_TW: 太平洋/塞班島(Saipan)

en: Pacific/Samoa
zh_TW: 太平洋/Samoa

en: Pacific/Tahiti
zh_TW: 太平洋/Tahiti

en: Pacific/Tarawa
zh_TW: 太平洋/Tarawa

en: Pacific/Tongatapu
zh_TW: 太平洋/Tongatapu

en: Pacific/Truk
zh_TW: 太平洋/Truk

en: Pacific/Wake
zh_TW: 太平洋/Wake

en: Pacific/Wallis
zh_TW: 太平洋/Wallis

en: Pacific/Yap
zh_TW: 太平洋/Yap

en: Poland
zh_TW: 波蘭

en: Portugal
zh_TW: 葡萄牙

en: ROC
zh_TW: 中華民國

en: ROK
zh_TW: 大韓民國

en: Singapore
zh_TW: 新加坡

en: Turkey
zh_TW: 土耳其

en: US/Alaska
zh_TW: 美國/阿拉斯加

en: US/Aleutian
zh_TW: 美國/Aleutian

en: US/Arizona
zh_TW: 美國/亞利桑那

en: US/Central
zh_TW: 美國/中區

en: US/East-Indiana
zh_TW: 美國/印地安那東部

en: US/Eastern
zh_TW: 美國/東區

en: US/Hawaii
zh_TW: 美國/夏威夷

en: US/Indiana-Starke
zh_TW: 美國/Indiana-Starke

en: US/Michigan
zh_TW: 美國/密西根

en: US/Mountain
zh_TW: 美國/Mountain

en: US/Pacific
zh_TW: 美國/太平洋

en: US/Samoa
zh_TW: 美國/Samoa
